time management!

Ok denna vecka kommer att bli galet mycket att göra! ska hämtas bil, planera hostel för 8 personer, packa, få färdigt alla assignments och typ hinna äta och kanske träna emellan! kommer bli tufft men definitivt värt det i slutändan! Idag blir det plugg så det ryker om det, imon ska första bilen hämtas i hamilton, jag och Harold tar bussen dit på morgonen. ska bli spännande att se hur allt funkar! förhoppningsvis se lite av staden med. Idag var jag uppe med tuppen, kl 6 och ut på morgon promenad och sedan till bibblan. nu sitter jag här och har 3 assignments att välja mellan och ingen aning vart jag ska börja...eller jo det har jag men det är det tråkigaste så tar lite längre tid att komma över barriären... har i alla fall fixat csn äntligen ( med lite hjälp av mor) så bör få pengarna på torsdag senast tack o lov!
här är lite bilder från när vi var i grottan (black water rafting) i lördags, superhäftigt, var 65 meter under jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0